Począwszy od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie „Dobry Start” będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie „Dobry Start” będzie można składać tylko i wyłącznie drogą elektroniczną (portal Emp@tia, bankowość elektroniczna, Platforma Usług Elektronicznych ZUS), a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Aby pomóc wszystkim mieszkańcom Gminy Bliżyn, którzy wcześniej takie wnioski składali papierowo zostanie zostanie zorganizowany dyżur pracowników ZUS 14 lipca w godzinach 9:00 - 12:00 w remizie OSP Bliżyn.

Na spotkanie z ekspertem ZUS potrzebny będzie:

  • dowód osobisty lub inny dokument tożsamości np. Paszport;
  • telefon komórkowy;
  • adres e-mail;
  • numer rachunku bankowego na który przekażemy świadczenie;
  • nazwa i adres szkoły do której będzie uczęszczały/ło dzieci/cko.