DOFINANSOWANIE NA ZADANIE "ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA PŁYT AZBESTOWO-CEMENTOWYCH ZDEMONTOWANYCH Z BUDYNKÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ OSÓB FIZYCZNYCH NA TERENIE GMINY BLIŻYN"
Informacja dot. otrzymania dotacji celowej na realizację zadania pn.: Odbiór, transport i utylizacja płyt azbestowo-cementowych zdemontowanych z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu gminy Bliżyn.
Gmina Bliżyn informuje, że z dniem 7 SIERPNIA zakończyła w 2020 roku realizację zadania pt. Odbiór, transport i utylizacja płyt azbestowo-cementowych zdemontowanych z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu gminy Bliżyn, którego koszt całkowity wyniósł 39 367,51 zł.
Gmina na wykonanie ww. zadania otrzymała z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach dotacje celową w wysokości 36 000,00 zł. z czego 18 000,00 zł stanowią środki uzyskane z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.